onsdag 21. juli 2010

begynnelsen i tempelet




Eg reiste sammen med folkehoegskulen til tempelet i 2004 for aa snakka med Stor-munken sammen med Jon lennart. naar eg kom inn til rommet til Stor-munken satt han bak eit tre bord paa gulvet, saa gjekk me inn og framfor han utfoerte me 3 bukk som er vanleg naar du helser paa munker. Me satt ei lang stund og snakka sammen, saa sa Stormunken at no er eg hans desipel og att eg maa gaa opp til eit boene hus der eg skal utfoere 3000 bukk og etter paa kutte haaret som ein munk. Eg viste eg var komt for og trena kampkunsten i tempelet, men ikkje att eg maatte utfoere 3000 bukk og leva eit liv som ein munk. Men eg var aapen for alt for da var noen eg hadde lyst til og gjera, saa eg gjekk opp og utfoerte 3000 bukk. Da tokk til sammen 11 timer. naar eg var ferdig var da aa reisa ned til munke boligen kor eg fekk kuttet haaret mitt og fekk munke laerlings klena mine.


Og slik begynnte stunda mi i tempelet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar