søndag 25. juli 2010

ein opplevelse om at kroppen forandret seg i tempelet


Etter nokre maanader i tempelet fekk eg merka ganske kraftig at kroppen dreiv paa og renska seg for gift stoffer. Eg var paa veg opp til lunsj boena naar eg plutseleg begynte og sveita ganske mykje. Etter boena var eg paa toalettet og eg trudde eg hadde diare, men da berre var olje som hadde komt ut av kroppen min. I tempelet eter me berre vegetar mat som tofu, kimchi, poteter, ris, boenner, osv. Paa grunn av slik kosthold vart fordoyelsen mykje bedre og vart mykje meir opplagt og lettare i kroppen. under meditasjon begynte eg og kjenna forskjellige energier, som kan beskrives som varme, kulde, prikking, vind, osv. Me faar alle forskjellige opplevelser om korleis me opplever energien som er rundt oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar