onsdag 21. juli 2010

forberedelsen til tempelet

Etter turen til soer korea tenkte eg heile tida paa kva Stor-munken hadde sakt til oss. til slutt bestemte eg meg for aa reisa tilbake til tempelet og bu der i 2 aar, men eg hadde blitt kalt inn i militeret. Naar eg reiste inn i militeret endte eg opp i jegerbataljonen i porsanger, den stunda i der hjalp meg masse til aa bli klar til tempelet. naar eg hadde permisjon reiste eg stundom til folkehoegskulen for og trena meg til tempel livet, men ogsaa for aa ta kontakt med tempelet. Der Jon lennart loebak som var leraren min paa folkehoegskulen. Han maatte godkjenna meg for aa reisa til tempelet. Det er fordi han vil rekomandere meg til Stor-munken, og viss eg ikkje klarte og leva der i 2 aar saa vil da gaa utover forholdet mellom dei. derfor kan han ikkje rekomandere kven som helst. etter eg var ferdig i militeret reiste eg til folkehoegskulen og budde der fram til eg reiste til tempelet i 2004.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar